رادین رادین ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

پسرم تمام وجود و هستی من

تولد 1 سالگی

1394/3/30 11:09
نویسنده : مامان الهام
1,117 بازدید
اشتراک گذاری

 

نفس مامان عشق مامان پسر دوست داشتني من يكي يكدونه ي من همه هستي و وجودم سلام مامان   

 

ووووواي از كاراي جديدت بگم كه چقدر شيرين شدي همش ميخواي بري بيرون و دد ميخواي مياي پشت در مي ايستي و در ميزني و ميگي دد پارك رو از همه جا بيشتر دوست داري و فقط از سرسره لذت ميبري از تاب ميترسي واست يه تاب خريديم اما تو فقط اون رو نگاه ميكني و گاهي دكمه هاي موزيكش رو ميزني و هلش ميدي ميترسي سوارش بشي

 

وقتي از خواب پا ميشي و گشنه ات شده باشه ميگي به ديگه وقتي آب ميخواي ميگي هاب به توپت ميگي پ چند تا توپ برات خريدم و تو اونارو بيشتر همه اسباب بازي هات دوست داري دستت و ميگيرم و با هم ميدويم و توپ بازي ميكنيم و تو چنان غرق شادي و لذت ميشي كه نگو و نپرس

 

كلي واسه خودت ذوق ميكني تقريبا ١ ماهه كه راه افتادي و ديگه تو روروك نميشيني همش در حال راه رفتي اونم با چه سرعتي  دالي بازي رو ياد گرفتي و ميري زير ميز و با ما دالي ميكني يا ميري پشت كمدت و اين كار رو ميكني ٤ دست و پا ميشي و بابايي ميگذاره دنبالت و خونه پر ميشه از صداي خنده هاي پدر و پسر عزيزم عاشق هر دوتاتون هستم

 

آب بازي و حمام رو خيلي دوست داري و هر موقع من يا بابا سينا ميريم حمام مياي پشت در و شروع ميكني به نق زدن كه ميخواي بياي تو همچنان با غذا خوردن بد هستي و من كلي بايد دنبالت بدوم تا شما يكم غذا بخوري ٢ هفته پيش شمال بوديم و حسابي به ما خوش گذشت با دوست سينا و خانمش رفته بوديم اما از وقتي بر گشتيم شما يكم اسحال داشتي كه برديمت دكتر و شكر خدا زود خوب شدي چند روز پيش تولدت بود و ما تولدت رو خونه مامان پري گرفتيم عزيز دلم تولدت مبارك خدا رو بابت هديه ي بي نظيري كه بهم داد هر روز شكر ميكنم انشاالله هميشه سالم و شاد و موفق باشي و ١٢٠ سال عمر كني و من هميشه خوشبختيت رو ببينم  

 

 

عكسهاي اين چند وقتت با عكسهاي تولدت 

 

کیک تولد گل پسرمون

 


رادین در حالت تعجب خیره به شمع

 

مامانی کلی عکس خوب داریم باهم اما نمیتونم اینجا بگذارم واست

 

این عکس رو به زور ازت گرفتم نمیشینی که یه جا شیطونک مامان

 

کادوهای تولدت

 

کادوی تولد مامانی و بابایی

 

عاشق این خنده هات هستمممممممممممممممم

 

 

 

یه موش تو کمد پیدا شده

 

 

اینم عکس های شمال

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان حبه قند
14 مهر 94 11:22
ماشاله تولد گل پسر مبارک شما هم مثل من سرتون شلوغه و وقت نوشتن ندارین؟>
الهام مامان سلنا
30 مهر 94 17:32
عزیزم تولدت مبارک انشاالله همیشه زیر سایه ی پدر و نادرت شاد باشی