رادین رادین ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

پسرم تمام وجود و هستی من

هفته 32

1393/2/24 13:22
نویسنده : مامان الهام
506 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام به فندوقم عشقممممممممم چطوری مامان؟؟؟هفته 32 هم به سلامتی گذشت هووووووورا

حال من که عزیزم زیاد تعریفی نداره درد لگن خیلی زیادی دارم دلمم درد میکنه دیگه مامان سنگین شدم راه رفتن و پاشدن واسم سخت شده رسمآ اردک وار راه میرم اما با تمام این وجود خوشحالم که تو رو دارمت و حست میکنم شبا که میخوام از تخت بیام پایین دیگه میخوام گریه کنم راستی شبها تا صبح بیدارم و این خیلی عذابم میده اما این چند ساعتو فقط به تو فکر میکنم به آینده به اینکه دوست دارم چطور پسری بشی خیلی به لحظه ی زایمانم فکر میکنم بعضی وقتها پا میشم میرم تو اتاقت و کلی به وسیله هات نگاه میکنم گهوارتو که نگاه میکنم همش حسرت میخورم میگم کی میشه این گهواره بیاد بغل تخت من وبابایی و پسر گلم توش باشه همش دارم روزا و هفته ها رو میشمارم.... این هفته رفتم پیش خانم دکتر مهربونم چون علایمم شبیه زایمان زودرس هستن واسم پروژسترون داد تا مواقعی که دردم زیاده استفاده کنم دلم نمیخواد زود به دنیا بیای با اینکه بی صبرانه منتظرتم  میترسم کوچولو و ضعیف باشی دیگه چکاپ هام دو هفته یه بار شده واین یعنی لحظه ی دیدار نزدیکه مطب خانم دکترم تغییر کرد از شمس آبادی اومد درواز شیراز خیلی به خونمون نزدیک شد گل پسرم خوشحالم بیمارستانیم که میخوام توش زایمان کنم گفت بهترین بیمارستان خصوصی اصفهان شده واسه زایمان گفت کادرش عالین و خیلی رسیدگی میکنن این روزا به زایمان که فکر میکنم ازش میترسم اما چاره ای نیست مامانی عوضش تو رو به دنیا میارم ...دیروز روز پدر بود و من به بابا از قول تو هم این روز رو تبریک گفتم خوشحالم واست مامانی بابای خیلی خوبی داری من در کنارش کاملا خوشبختم و خدارو از این بابت همش شکر میکنم امیدوارم جفتمون قدرشو بدونیم و تو هم نسبت بهش با معرفت باشی اینو بدون که خیلییییی دوستت داره بوووووووس پسرم

پسندها (5)

نظرات (12)

tili
24 اردیبهشت 93 13:33
سلام امیدوارم خدا پسری صحیح و سالم بهتون بده .مثه پسر من شیطون بلا بشه . به وبلاگ منم سر بزنین ممنون www.zendegitili.blogfa.com
الهام مامان سلنا
24 اردیبهشت 93 16:26
سلام خانومی میدونم آخرا سخته ولی عیبی نداره ارزششو داره خیلی مواظب خودت و نی نی باش انشاالله به سلانتی فارغ بشی
مامان الهام
پاسخ
ممنون الهام جان
حکیمه نیک بخت
27 اردیبهشت 93 11:08
عزیزم دیگه انشالااین اخرشم به سلامتی وراحت بگذره ....زوده زودنی نی کوچولوت بیادبغلت
مامان الهام
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون آره دیگه دل تو دلم نیست
فریده مامان آیهان کوچولو
27 اردیبهشت 93 18:05
سلام الهام جون.ایشالله این هفته های آخرو هم به سلامتی سپری کنی و به وقتش یه پسر خیلی ناز به دنیا بیاری ایشالله زایمان خوبی داشته باشی. منم 4 ابان فهمیده بودم که دارم مامان میشم منتهی یه سال زودتر از شما.
مامان الهام
پاسخ
وای عزیزم جدی؟چه جالب انشا... همیشه سایه ات بالای سر بچت باشه وسالم باشین
سحرمامی آرتین
28 اردیبهشت 93 0:39
سلام الهام جون نازنین.انشاالله این هفته های آخرهم به خوبی وخوشی بگذره وبتونی خیلی زودنی نی کوشولوتوبغل بگیری. ♥♥به امیداون روز♥♥ مواظب خودت ونی نیت باش.
مامان الهام
پاسخ
ممنون سحر جونم
سحرمامی آرتین
28 اردیبهشت 93 16:50
الهام جون چرااینقدردیربهمون سرمیزنی؟هنوزهم که لینکمون نکردی.
سحرمامی آرتین
28 اردیبهشت 93 20:13
عزیزم یه سوال:اسم نی نی کوشولوت چیه؟
مامان الهام
پاسخ
عزیزم هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده
سحرمامی آرتین
29 اردیبهشت 93 11:05
آپم.خواستی بیا.
مامان الوچه
29 اردیبهشت 93 13:23
عزیزم ایشالله به سلامتی میدونم بی خوابی یعنی چی منم شب تا صبح همش بیدارم ایشالله این.روزها هم بگذره و نی نی رو سالم و به موقع بغل کنی راستی ببخشید دستم خورد نظرت از وبلاگم پاک شد ببخشید بازم بهت سر میزنم
مامان الهام
پاسخ
مرسی خانومی امیدوارم تو هم بچه ی سالمت سر موقع بیاد بغلت لینکت کردم عزیزم
سمیرا
29 اردیبهشت 93 19:37
ان شاا... نی نی تون صحیح و سالم دنیا بیاد
مامان الهام
پاسخ
ممنون عزیزم مرسی
مامان سارا
30 اردیبهشت 93 17:04
سلام عزیزم... امیدوارم این هفته های سخت آخر هم بی درد سر تموم بشه و نی نی ناز و کوچولوت رو ببینیم...........مراقب خودت و آلوچه باش... لینک شدی دوست مهربون
مامان رها
30 اردیبهشت 93 17:51
سلام دوست گلم وب قشنگى دارى پيش ما هم بيا كلبه اى رويايى كه مطالبى جالب براى شما داره هر روز پست جديدى ميذاريم منتظر حضور شما هستيم راستى نظر يادتون نره خداحافظ