رادین رادین ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

پسرم تمام وجود و هستی من

هفته 33

1393/2/31 19:55
نویسنده : مامان الهام
562 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی پسر گلم خوبی نفسم خدارو شکر هفته 33 هم گذشت الان از مطب دکترم میام  صدای قلبتو شنیدم آلوچه ی من ...دیگه رفتیم تو هفته 34 دکتر گفت این هفته حیاتیه ریه هات تکمیل میشه

امروز تو مطب خانم دکتر خیلی خدا رو شکر کردم که تو اینقدر راحت و ساده اومدی تو دل مامان قربونت برم که اینقد با معرفتی و ما رو اصلا منتظر نگذاشتی ..خیلی واسه کسایی که اونجا بودن و دلشون نی نی میخواست دعا کردم انشا...خدا دامن همشونو سبز کنه و زودی آرزوشونو براورده کنه یه جوری از نگاهاشون حسرت رو میشد حس کرد مامانی تو به خدا نزدیکتزی واسشون دعا کن ....

پسرم هنوز شما بریچ تشریف دارین دکتر گفت فوقش تا 2 هفته دیگه میچرخی آخه سختمه سر گل پسرم انگار تو معده ی منه واسه همین همش خیلی اذیت میشم  درد لگنمم که نگووووووو دیشب دیگه میخواستم گریه کنم تو یه حالتی بودم که نه میتونستم بخوابم نه بشینم خیلی فشار روم بود دوست داشتم جیغ بزنم اما نمیشد چون بابا سینا خواب بود . الان بابایی منو گذاشت خونه و رفت سر به ساختمون بزنه وبیاد بریم باهم بیرون ...گفته میخواسته واسم کادو بخره که حالا میخواد با سلیقه خودم باشه...فدات بشم مامان بی صبرانه منتظر اومدنتیم من وبابا .از دست بابا کلافه شدم دیگه پیشنهاد هر اسمی میدم واسه ی تو میگه اصلاااااااا فقط رادین منم چون این اسمو خیلی دوست داره و ایرانیه ومعنی قشنگی هم داره دیگه قبول کردم فدات شم رادینممممممممم جوانمرد کوچک من امیدوارم همیشه سربلند باشی مادر بووووووووس به امید دیدار ....زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن 

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان حبه قند
31 اردیبهشت 93 23:51
قربونت برم وقتی سرش بیاد پایین بدتره پاهاش تو معده ات هست و سرش تو مثانه و دیوانه کننده هست. امیدوارم همیشه سلامت باشین.
ajij
1 خرداد 93 17:12
سلام مامانالهام.خبی عزیزم؟ انشالله که بارداری راحت و بی خطری داشته باشی و نی نی نازت رو صحیح و سالم در اغوش بکشی.الهی امین عزيزم واسه ما منتظرها هم دعا کن. الاهام جون بیا تو کلوپ مادران عضو شو سوالت رو از متخصص زنان و اعضایی کلوپ بپرس خیلی سایتش باحاله .دکتراش 24 ساعته انلاین هستن و سریع راهنمایت می کنن. دکترای متخصص و فوق تخصص داره تو هر زمينه اي مثل: زنان و زايمان . پوست و مو متخصص کودکان و نوزادان دکتر عمومي دکتر چشم پزشک دندان پزشک متخصص تغذيه و... برو به اين ادرس http://www.madarclub.com/fa/apply/hasti وعضو شو دکتراي اين سايت 24 ساعته پاسخگوي سوالات شما هستن. بعد از ثبت نام در اين سايت از سمت راست بخش تنظيمات منوي پرسش از پزشک رو انتخاب کن و سوالت رو از دکتر مربوطه بپرس. موفق باشي
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم ممنون سر زدم سایت خوبیه حتما عضو میشم بازم ممنون
مامان
2 خرداد 93 2:32
سلام مامان رادین خوشمزه. خوندم که نگران دردهات هستی خواستم جواب بدم نگران نباش بعضی مامانا نزدیکتر که میشن به وقت زایمان دردای شبیه به درد زایمان رو تجربه میکنن.اصلا نگران نباش و استرسی نشو .حتما اگه مشکلی بود دکتر میگفت بهت. مواظب خودت و کوچولوت باش
مامان الهام
پاسخ
ممنون عزیزم از دل گرمیت
مامانی اریان
3 خرداد 93 16:01
سلام گلم خارشت خوب شد؟
مامان الهام
پاسخ
سللام عزیزم مرسی یکم بهترم
مامان الوچه
8 خرداد 93 1:55
عزیزم ایشالله رادین خان به سلامت و به موقع بیاد بغلت بیخوابی طبیعیه عزیزم منم دیگه خواب ندارم
الهام
8 خرداد 93 14:49
سلام خانومی دیگه چیزی نمونده آخراشه انشاالله به سلامتی فارغ بشه پس اسم کوچولومون هم رادین شد خیلی اسم قشنگیه