رادین رادین ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

پسرم تمام وجود و هستی من

35 هفته و 3 روز

1393/3/17 21:12
نویسنده : مامان الهام
626 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رادینم خوبی گل پسرم؟؟؟

الان از مطب دکتر میام مامانی قربونت برم با اون صدای قلب خوشگلت پسر فسقلی من وای مامانی کلی ذوق کردم خانوم دکتر واسم سونوگرافی انجام داد دستها وپاهای کوچولوتو دیدم کبدت وقلبت وای ستون فقراتت خودتو قلمبه کرده بودی گوشه دلم ای جاااااااااااانم فدات بشم من اما هنوز بریچی سرت زیر کبد منه از خانوم دکتر وزنتو پرسیدم که گفت اینا دقیق نیست اما شکمم رو یه برانداز کرد وگفت بهش میاد 2600-2700 باشه در ضمن گفت من بزا نیستم آب پاکی رو ریخت رو دستم یه نگاهی انداخت به تاریخی که سونوگرافی ها واسه زمان زایمان زده بودن گفت میخوای 31 خرداد بیای واسه سزارین ؟؟؟از تعجب داشتم شاخ در میاوردم آخه خودش روز اول واسم 17 تیر مشخص کرده بود گفتم نهههههههههههه خیلی زوده بعد گفت آره وزنشم کمه پس این دو هفته رو کاملا استراحت کن راه نرو 31 خرداد بیا تا تاریخ زایمان بهت بدم خود دکتر نظرش بود یکم یا دوم تیر باشه منم گفتم باشه 31 خرداد میام  یعنی 2 هفته دیگه باورم نمیشه پسرم .....چقد روز شماری میکردم خیلی خوشحالم این روزا انگار دنیا رو بهم دادن تو داری میای پیشم میای خونه ی خودمون پیش من و بابا سینا ...سینا هم خیلی خوشحاله دست اون باشه که میگه همین فردا برو واسه زایمان تا زوتر تورو ببینه امروز پسر مهندس حبیبی به دنیا اومد واااای با اینکه خانومش 40 هفتش کامل تمام شده بود وزن بچشون 1800gr بود و زردیشم شدید بود که گذاشته بودنش تو دستگاه امیدوارم خدا کمکمون کنه و تو وزنت بالای 3 کیلو بشه واسه اومدنت بیتابم یعنی همه بیتابیم خاله مرجان الان شماله بهش زنگ زدم گفتم دکتر چی گفت کلی ذوق کرد که قراره زودتر خاله بشه مامانی از خدا میخوام هیچ مادری رو بعد از تحمل این 9 ماه سخت نا امید نکنه و به همه بچه ی سالم و صالح بده بوووووووووووووس رادین عزیزم عشق مامان

پسندها (1)

نظرات (9)

سحرمامی آرتین
18 خرداد 93 8:34
وای عزیزم منم مث شماکلی ذوق کردم.پس منم به زودی میتونم عکس کوشولوروببینم.وای خدای من...عزیزم شماهم فقط فقط استراحت کن وبذاراین دوهفته هم زودی سپری بشه.انشاالله به سلامتی بغلش کنین.♥♥♥راستی گلم اول اینکه چرابه ماسرنمیزنی؟ودوم اینکه چرالینکمون نمیکنی؟
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم ممنون وانشاالله شما هم همیشه سایت بالا سر پسرت باشه و سالم باشین عزیزم لینکت کردم
سارا(مامان کیانوش و کیارش)
21 خرداد 93 8:43
سلام دوست خوبم... عزیزم آدرس وبلاگ ما تغییر کرده عزیزم لطفا ما رو با آدرس جدید لینک کن : http://doperancema.niniweblog.com پیشاپیش یه بوسسسس قلمبه
سحرمامی آرتین
21 خرداد 93 12:26
عزیزم چ خبر؟احوالات چطوریه؟به سلامتی31خردادفارغ میشین؟یکی ازدوستانمون *مامان رهام*اشاالله فردافارغ میشه.گفتم ببنم وقت زایمان شمازدترنیوفتاده؟مواظ خودت باش.
مامان الهام
پاسخ
سلامتی عزیزم نه دکتر گفت 31 خرداد اما حالا اگه بشه یکم دیرتر بذاره بهتره آخه 4 تیر هفته 38 تمام میشه به نظرم زوده
مامان مژده
21 خرداد 93 15:58
عزيزم ان شاءالله به سلامتي زايمان كتي و عكسهاي پسر خوشگلت تو بذاري و من ببينم خدا برات حفظش كنه
مامان الهام
پاسخ
مرسی عزیزم دعا کنید صحیح و سالم به دنیا بیاد
سحرمامی آرتین
22 خرداد 93 22:26
سلام الهام جون خوبی؟ میدونم دیگه تواین ماهای آخرآدم خیلی اذییت میشه.خواستم بگم تولیست دوستان مایه رهام کوشولوهستش مامانشم مینا.دیروزبه دنیااومده من عکسشودیدم اگه دوست داشتی بیاوبم وتولینک دوستان پیداش کن وعکسشوببین.تابیشتردلت براکوشولوت تنگ بشه.
مامان الهام
پاسخ
سلام سحر جون باشه عزیزم مرسی
مریم مامان آیدین
23 خرداد 93 16:19
سلام الهام جون ممنون که به ما سر زدی و من هم با افتخار لینکتون کردم ایشالا رادین کوچولو به سلامتی بیاد بغلتون
مامان الهام
پاسخ
ممنون عزیزم
مینا
24 خرداد 93 10:04
سلام عزیزم در هفته 38 چطور؟
مامان الهام
پاسخ
سلام خانومی ... آخه دکترم گفت اون هفته برم واسه زایمان اما من هنوز 38 هفتم تمام نشده رو تاریخ دکتر میشه 37 هفته و 5 روز میخواستم ببینم شما 38 هفته رو تمام کردی؟
مامانی
25 خرداد 93 12:16
سلام عزیزم! ممنون برای دلداریت، اینقدر نگرانم که دل تو دلم نیست، دکترم شیاف و استراحت داد اما می ترسم اتفاق بدی بیفته، جفتم پایینه و نمی دونم چرا اینطور شد، تا حالا خیلی مراقب بودم، بگذریم... برات خیلی خوشحالم که به زودی گل پسرت رو می بینی، امیدوارم به سلامتی زایمان کنی، خیلی مراقب خودت باش سلامت باشی همیشه!
مامان و بابای اسرا
25 خرداد 93 22:45
سلام از خداوند متعالسلامتی شما ونی نی تان را خواهانم