رادین رادین ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

پسرم تمام وجود و هستی من

عشقم در 5 ماهگی

1393/9/1 14:57
نویسنده : مامان الهام
967 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم عشقم رادين گلم سلام مامان وااااي که چقد شيرين شدي چقدر دوست دارم مامان شيطون شدي الاحده قربون کله کچلت برم من ...پسرم اين روزا صدات که ميکنيم روتو برميگردوني طرفمون کلي سر و صدا در مياري از خودت عاشق تلويزيوني اما نميذارم ببيني چون واست بده همش در حال تکون خردن و دست و پا زدني 

 

خواب شبهات خيلي خوب شده يه جايي که ميريم پدرمو در مياري تا بخوابي گهوارتو ميخواي و آرامش خونه رو کلي خوش خنده اي اصلا بچه ي نحسي نيستي از خواب که بيدار ميشي برام ميخندي

 

گاهي وقتها ذوق ميکني و خنده ي صدا دار ميکني به خدا اين يعني آرامش مطلق واسه ي من اميدوارم هيچ وقت از هيچي تو زندگيت ناراحت نباشي

 

پريروز بردمت دکتر واسه چک آپ چرا تو اينقدر کم شير ميخوررررري ماماني شکمو باش اينقدر ناراحتو غصه دار ميشم وقتي شير نميخوري چند روزه به سفارش دکترت حريره رو بهت ميدم خداروشکر اينو دوست داري  3 روز ديگه داريم ميريم دبي و دکترت گفت اونجا بهت سرلاک برنج بدم امروز صبح واست درست کردم دوست داشتي و خوردي خداوشکرررررررر نگرانم تو هواپیما گوشت درد نگیره دکترت گفت پستونکتو بذارم دهنت تو هواپیما امیدوارم همه چی به خوبی باشه ...

 

ديگه کامل ميشناسيمون و از غريبه ها غريبي ميکني و دست ميذاري به گريه گوگولي ماماني شدي پيش بابايي راحت ميموني تا من برم باشگاه واي از 26 روز ديگه بايد برم سر کار مرخصي زايمانم تمام ميشه ميذارمت پيش مامانمو ميرم اميدوارم پسر خوبي باشي رادينم بدون ماماني هميشه عاشقته اينم چند تا عکس از اين مدت

 

رادین همش دستش تو دهنشههههههههههههه

 

 

عزیزم همه عکسهاتو تو یه روز گرفتم واسه همین تو همه عکسات با یه لباسی

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (5)

مریم مامان آیدین
3 آذر 93 15:51
عزیـــــــــــــــــــزم ماشالا چه بزرگ شده.....سفر خوش بگذره دوستم ببوس گل پسر ناااازمونو
مامان الهام
پاسخ
فدای تو مریم جون بووووووس ممنوووون
مامانی
9 آذر 93 12:29
چه گل پسر نازی خدا حفظش کنه
مامان حبه قند
16 آذر 93 1:31
ای جانم به رادین خیلی باحاله عکساش همیشه در پناه خداااا
مامان الهام
پاسخ
مرسی مامان نیروانا جون
مریم
26 آذر 93 11:02
سلام عزیزم خوشحالم از آشنایتون چه وبلاگ قشنگی دارید و چه پسر قشنگی ماشاالله خدا حفظش کنه عزیزم من شما را لینک کردم خوشحال میشم شما هم من را لینک کنید
مامان الهام
27 آذر 93 15:36
ای جونم عزیز منه چه عکسای خوشگلی خدا حفظش کنه