رادین رادین ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

پسرم تمام وجود و هستی من

نظرات (6)

مریم مامان آیدین
25 تیر 93 11:24
سلام الهام عزیزم عکسای خیییییلی قشنگی هستن ببوس پسر شیرینتو
مامان حبه قند
28 تیر 93 18:56
ای جانم چقدر نازه این عکسا آفرین مامانی من هنوز وقت شونه کردن موهامو ندارم. باریکلا به این لاک و طراحی خوشگلت.
میم مثل مادر
30 تیر 93 15:47
سلام خانمی قدم نو رسیده مبارک در مورد شیر که در سوالات مطرح کرده بودی....من اولا فقط شیر خودمو میدادم و الان شبها کمکی میدم.از مکمل شیر افزا و یک مکمل خارجی که دکتر کودکان اتاق نوزادان بیمارستان دخترم بهم توصیه شد بنام GALACTOGIL که شیرت زیاد میشه و کمی باید دلت را گنده کنی که کمی در مقابل گریه بچه ات مقاومت کنی تا عادت کنه به سینت دختر من هم دچار دوگانگی شد ولی چون از اول سینه را هم گرفته بود زود خودش را مطابقت داد.من سر بچه اولم تجربه شما را کردم و زود نا امید شدم و در مقابل گریه بچه کوتاه اومدم.کمی سخته ولی بهتره از دکتر کودکان هم مشورت علمی تری بگیری.راستی دختر من 10 روز از پسر شما بزرگتره.آلان در طول روز همش شیر من را میخوره و شبها شیشه بهش میدم و شیر خشک می خوره. موفق باشی
مامان الهام
31 تیر 93 22:37
سلام خانومی خیلیییییییییییییییییییییییی عکسای قشنگی هستن عزیز دلمو ببوس
مامان امیرعلی گلی
2 مرداد 93 11:37
سلام الهام جان قدم نو رسیده مبارک عکسا خیلی قشنگن
مامان الهام
5 مرداد 93 20:57
سلام خانومی خوبین دلم براتون تنگ شده منتطر عکسای جدید عزی دلم هستم
مامان الهام
پاسخ
سلام الهام جون عزیزم منم دلم براتون تنگ شده این روزا اینقدر سرم شلوغه که دیر به دیر میام نت