رادین رادین ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

پسرم تمام وجود و هستی من

هفته 30

1393/2/10 0:36
نویسنده : مامان الهام
285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی محبتبه سلامتی هفته 30 رو با هم پشت سر گذاشتیم خیلی خوشحالم که تو رو دارم ...چیزی نمونده بیای بغلم فقط 9 هفته دیگه خیلی دلم میخواد ببینم چه شکلی هستی امیدوارم سالم باشی پسرم هر روز و هر شب دارم  واست دعا میکنم امشب دیگه اتاقتو کامل چیدم  امیدوارم خوشت بیاد یکی یه دونه ی من الانم گوشه دلم قلمبه شدی و با تمام نیروت داری فشار میدی اینو بدون عزیزم تا وقتی زنده هستم ازت مراقبت میکنم و پشتیبانتم تو تمام وجود منی عاشقتم پسر گلم خیلی دوستت دارم لحظه شماری میکنم واسه دیدنت بووووووووووس مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نیایش کوچولو
10 اردیبهشت 93 2:20
آرزوی قشنگی ست؛ داشتن ردپای تو کنار ردپای من بر دشت سپید پوشیده شده از برف؛ هنوز اما نه برف آمده و نه تو.... ممنون میشم به منم سر بزنین مطالبتونم باحاله وزیباست .با تبادل لینک هم موافقم. www.niyayesh-1.blogfa.com
مامان آرتین
10 اردیبهشت 93 9:01
سلام مامانی... من شمارولینک کردم.امیدوارم دوست های خوبی براهم باشیمعزیزم انشاالله نی نی کوشولوت سالم وسلامت بیادپیشتونوهمچنین براشمادوست عزیز زایمان خیلی خیلی راحتی روآرزومیکنمراستی مامانی عکس های اتاق نی نی روهم بذار ببینیمبازم به ماسربزنین.منتظرنظرات خوبتون هستم.
فدایی محیا
10 اردیبهشت 93 22:04
ان شالله این روزای آخرو هم ب خوبی بگذرونی عزیزم
نفس مامان
11 اردیبهشت 93 15:48
بسلامتی پس برای شما چیزی نمونده انشاالله به خوشی فارغ بشی
سحرمامان آرتین
12 اردیبهشت 93 9:21
عزیزم چرالینکمون نکردی؟