رادین رادین ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

پسرم تمام وجود و هستی من

هفته 31

1393/2/17 23:11
نویسنده : مامان الهام
502 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خوبی؟وروجک مامان حسابی جات تنگ شده ها خودتو همش قلمبه میکنی گوشه شکمم ...شکم من هنوز کوچیکه مامانی خیلی ناراحتتم هفته 27 که رفتم سونوگرافی تو 933gr بودی خیلی کوچولویی پسرم دکتر واسم لیدی میل نوشت مثل شیر خشک میمونه در اصل شیر خشک ماماناس دو سه بار خوردم  اما بعد کلی تحقیق کردم...با چند تا دکتر اطفالم مشورت کردم نظر بدی روش نداشتن تو رو توپولو میکنه اما .....شاید باعث شه بعدا یه سری مشکلاتو حساسیتا رو بگیری منم ترجیح دادم نخورم و با چیزای طبیعی سعی کنم وزنت بالا بره پسرم ...هفته 31 هم تمام شد خیلی خوشحالم که داره زود میگذره دلم میخواد زودتر این چند هفته بگذره 3 روز پیش رفتم دکتر قلب از اول بارداری ضربان قلبم بالا رفته بود دکترم گفت برم دکتر قلب و اکو بدم  منم رفتم...دکترم گفت چیزی نیست قلبت مثل یه دونده شده یه ورزشکار حرفه ای که مال بارداریه خواست قرص بده که گفت رو جنین تاثیر بد داره منم گفتم نمیخوام این 2 ماه دیگه رو تحمل میکنم به خاطر آلوچم...مامان خیلی دوستت دارم بابایی هم خیلی ذوقتو میکنه وقتی سکسکه میکنی دستشو میذاره رو شکمم و حسشون میکنه .. دیروز رفتم آزمایشگاه 1 ساعت تو آزمایشگاه موندم واسه آزمایش GCT نمیدونم چرا این بار از خون دادن ترسیدم بر عکس همیشه ...امیدوارم آزمایشام خوب باشن و رو تو تاثیر بدی نذارن شنبه وقت دکتر دارم برای چکاپ خوشحالم که باز صدای قلب خوشگلتو میشنوم مامان بووووووووووس تو همه دنیای منی خیلی عزیزی برام یکی یه دونم روزا خیلی باهات حرف میزنم میگن وقتی به دنیا بیای صداهای آشنا رو میشناسی اما از بین همه ی اون صداها صدای مامانتو به همه ترجیح میدی حتی با صدای قلبش آرامش میگیری به امید اون روز پسرم ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سحرمامی آرتین
18 اردیبهشت 93 8:51
عزیزم به سلامتیعزیزم بروتبادل نظرنی نی سایت روبخون براوزن جنین.منم همیشه ازاوناکمک میگرفتمولی براوزن نی نیت بیشتربرنج وماکارونی و...بخور.منم بیشترایناروخوردم.وزن آرتین توهفته ی27..1100..گرم بود.بیاوبمون چرانمیای؟
الهام مامان سلنا
18 اردیبهشت 93 14:05
سلام خانومی ممنون که به وب ما سر زدی گلم نکران نباش انشاالله به سلامتی فارغ بشی و کوچولوت بیاد بغلت ماه های آخر سخته میدونم الان داری واسه به دنیا اومدن کوچولوت لحظه شماری میکنی ولی بدون که یه روز میرسه که حتی واسه این انتظار کشیدن هم دلت تنگ میشه این شیرین ترین انتظاری که هر مادری تو عمرش تجربه میکنه نگران نباش وقتی تو پستت از سکسکه ی نی نی نوشتی یه جوری شدم دلم واسه اون دوران تنگ شد درسته که الان حتی حاضر نیستم یه دقیقه هم سلنا ازم دور باشه ولی گاهی دلم واسه دوران حاملگیم تنگ میشه مواظب خودتو و پسملت باش به خدا میسپارمتون ببخشید اگه پستم طولانی شد
مامان الهام
پاسخ
خواهش میکنم الهام جون آره میدونم دلم بعدا واسه این روزا تنگ میشه اما این دوران خیلی واسم استرس داشت امیدوارم به خوبی بگذره بقیه اش ...بازم ممنون گلم
الهام
18 اردیبهشت 93 14:12
گلم برنج و ماکارونی باعث وزن گیری نی نی نمیشه فقط وزن خودتو زیاد میکنه که اگه وزن خودت بیشتر از حد نرمال زیاد بشه خدای نکرده جفتت زود پیر میشه برای وزن گیری نی نی هر روز کباب یا گوشت خورشتی یا مرغ بخور گوشت باعث وزن گیری نی نی میشه نه مواد نشاسته ای در ضمن هر روز بستنی و دلستر هم فراموش نشه روزی 15 عدد مغز خام(گردو- پسته-بادام-فندق)3لیوان شیر - 2پیاله ماست-5تا 6 عدد میوه و حداقل 110 گرم گوشت -سبزیجات خام-یک کاسه سالاد و هفته ای دو بار مصرف ماهی قراموش نشه تو ماه های آخر سعی کن چیزهایی که طبعشون گرمه مثل تخم مرغ-موز و... کمتر بخوری تا نی نی خدای نکرده زردی نگیره بیشتر سعی کن چیزهای سردی بخوری در ضمن مصرف قرص کلسیم هم فراموش نشه
مامان الهام
پاسخ
مرسی از راهنمایی های خوبت عزیزم
سحرمامی آرتین
18 اردیبهشت 93 17:55
سرکارخانوم الهام که بالانظردادین توماههای آخرموادنشاسته ای+چیزهایی که گفتین وزن جنین روبالامیبره.من پسرم الآن6ماهشه منم همین مشکل روتوبارداریم داشتم.وشکرخدابه کمک دوستام تونستم به نی نیم وزن بدم.شماهم اگه به نمودارتغذیه دربارداری دقت کنین میبینین.
سحرمامی آرتین
18 اردیبهشت 93 18:04
فقط الهام جون عزیزنذار بیشتراز5کیلوتوماه های آخرزیادکنی.توبارداریم تاهفته ی21نه من وزن پیدامیکردم ونه نی نیم.بعدازاین من وزن اضافه کردم ونی نیم هم موقع تولد3600گرم بود.مواظب خودت ونی نی کوشولوت باش... وزن نرمال3ماهه ی اول1/3تا2/7کیلوگرم 3ماهه ی دوم2/7تا5/4کیلوگرم 3ماهه ی سوم5کیلوگرم.
مامان الهام
پاسخ
آره عزیزم خودمم خیلی نگران اضافه وزن هستم خیلی هم رعایت میکردم اما دیدیم نی نی کوچولو مونده خیلی ناراحتم سحر جون
مامانی آیلین
18 اردیبهشت 93 20:59
سلام عزیزم تبریک میگم انشالا خدا یه کوچولوی خوشگل ناز البته سالم بدهمواظب خودت باش جیگر
مامان الهام
پاسخ
مرسی ممنون از دعای خوبت
خاله ملی
19 اردیبهشت 93 9:34
ای جااااااااااان چه مامان خوبی نگران نی نی کوچولوش هست. عزیزم اصلا نگران نباش اگه وزن نی نی هم کم باشه به دنیا که اومد میشه جبران کرد. نی نی خوشکل ما پسره یا دخمل گلی؟
مامان الهام
پاسخ
پسر عزيزم ،خوب نگرانم عزيزم دلم نميخواد خيلي فينگيل باشه گناه داره ميترسم نتونه شيرم بخوره
الهام مامان سلنا
19 اردیبهشت 93 23:07
سحر عزیز من خودم دوران بارداریم رو با دوستای نی نی سایتیم گذروندم و خیلی هم مطالعه داشتم در این ضمینه و خدا رو شکر وزن دخترم هم موقع تولد خوب بود من که از خودم نمیگم دکتر زنان و دکتر تغذیه ام بهم گفتن و همین طور همه ی دوستای نی نی سایتی من اواسط بارداریم تو یه ماه 4 کیلو وزن زیاد کردم دکترم دعوام کرد و گفت مواد نشاسته ای ممنوع جون باعث وزن گیری جنین نمیشه و فقط وزن خودتو میبره بالا دکتر تغذیه ام هم همینو گفت و وقتی تو نی نی سایت مطرح کردم بچه ها هم همین گفتن من عضو کلوپ مامانای خرداد 92 بودم الهام جون حالا باز مبخوای از دکترت بپرس زیاد هم نگران نباش انشاالله نی نیت خوب وزن میگیره و به سلامتی به دنیا میاد
سحرمامی آرتین
20 اردیبهشت 93 10:40
الهام جون نازنین راستش منم ازخودم نمیگم.حالایادکترمن نمیدونه یادکترشما.من عضو نی نی سایت نیستم ولی همش اونارومیخوندم.همچنین کتاب(من وکودک من)رومطالعه میکردم.من12کیلوزیادکردم.آرتین هم3600گرم بود.دکترم گفت هم خودت هم نی نیت نرماله.
سحرمامی آرتین
22 اردیبهشت 93 8:44
الهام جون نیستی؟نی نیت خوبه؟
مامان الهام
پاسخ
مرسي عزيزم خوبيم خدارو شکر
مامان شازده پاشا
22 اردیبهشت 93 15:38
عزیزدلم انشالاکه این هفته های اخرهم به خوشی وسلامتی میگذره ...دکترمن توماههای اخرفندق روبهم پیشنهادکرد روزی10تادونه .....بااینکه زیادمیل به غذانداشتم ولی بااین تجویز پسرم نزدیک4کیلوبود راستی
مامان الهام
پاسخ
مرسي عزيزم ،اميدوارم وزن بگيره من هر روز آجيل ميخورم.خوراکمم خوبه ديگه توکل به خدا ،برا ني نيم دعا کنيد سالم باشه